Nilerkanc tamamen iç karnın ve vücut tipinle alakalı bu. Benim mesela çok çabuk çıktı karnım hatta dışarıdan ikiz gebelik mi falan diyenler oluyordu. Başta baya hevesliydim hala da görüntü olarak çok seviyorum çok hoşuma gidiyor ama zor oluyor yalan değil. 😁 O yüzden çıkmaması çokta kötü değil bence.