Merhaba kızlar 35 haftalık hamileyim geçen gün bacak kramplarım yürütmeyecek düzeye gelince acile gittim magnezyum eksikliği olabilir dedi doktor bana magnesia calcinee ilacını verdi ben magnezyum takviyesi sanıyordum fakat üzerinde kabızlığa iyi gelir yazıyor ve o günden beri ishal oldum bu ilaçla yanlış ilaç mı verilmiş siz bu ilacı ne amaçla kullandınız , kendi doktoruma yazdım fakat daha görmedi, kabızlık sorunum da vardı o açıdan iyi oldu fakat hamilelikte kullanımı doğru mu ve magnezyum almam gerekmiyor mu tekrar