Fatma8997 3 cm acılmam var karnım sürekli tas gibi oluyo kasıklarıma belime vuruyo bir türlü gelmedi dogum mu acaba 1 hafta önce nişanda gelmişti
Minnakkkk Fatma8997 onemli olan sancılarınızım duzenli olması ve dogum sancısı gelip geciyor hani boyle surekli olmuyor. Sancı geliyor ve 30 40 saniye sonra tekrar geciyor
Oykum_06 Fatma8997 2 gündür şiddetli adet sancısı gibi ağrı çekiyorum. Sizce normal mi ? İlk gebeliğim. 34+3 haftalığız💖 şu an bile bacaklarıma kadar vuruyor. Dün gece aralıksız 1.30-2 saat sancı çektim normal mi ?