Selma__ ben ovülasyon testi kullandığım ay hamile kaldım öncesinde telefon programına göre yumurtlama gününü tahmin ederek yapmıştık ama hamile kalmadım o aylarda
Adet bitiminin ertesi gün testi yapmaya başladım
(Günün ilk idrar olmamak şartı ile sabah hergün aynı saat olacak şekilde testi yaptım )2. Cizgi koyu olduğu gördüğümüz günden başladık cizgi kaybolana kadar günleri gün aşırı değerlendirdik 10 gün sonra çok şükür gebelik testi yaptım pozitifi gördüm
ertesi gün kan testi yaptırdım
sonrası 2 güne bir beta hcg kontrolü yaptım