Hamileadayibiranne gokcekocyigit07 bizde tek yağız olsun istiyorduk ama beğenmediler eğer koyulursa yanına bı isim bu olabilir dedik eşimle fikir almak istedim 😊
Hamileadayibiranne Rserin eveet eşim çok beğendi ben başka istiyordum ama sonradan benimde hoşuma gitti 🥰
gokcekocyigit07 Hamileadayibiranne hayırlısı olsun ama Yağız Hamza biraz uzun ve uyumsuz geldi, Yağız Efe, Yağız Ali, Yağız Alp, Yağız Emir gibi isimler de duymuştum 😉
Beyzan Hamileadayibiranne muhtemelen bebeğiniz hamza ismini kullanmayacak siz de yağız Hamza diye seslenmeyecekseniz bence tek isim daha iyi
Hamileadayibiranne Beyzan Teşekkür ederim yanıtınız için koyarsak bı bu ismi düşündük bu da biraz uzun oldu valla🥰