Kızlar 31+6 günlüğüm ve bu gün sabah aşırı sancı ve ağrıyla kendi doktorumun olmadığı yakın hastaneye gittim hiç tanımadığım bir doktor ultrason çekti herşey iyiydi sonra bir anda Çarı muayenesi yapıcam dedi sormadı izin istemedi bir anda elini içime soktu bunu bir kerede değil birkaç kere yaptı çok canım yandı sonra test falan yapıldı enfeksiyonun var dedi kansızın dedi yatış istedi ben kabul etmedim çünkü o hastaneyede o doktorada güvenemem hiç tanımıyorum birde erkeksi ilk defa bir erkek doktora göründüm neyse yarışı kabul etmedim ilaç verdi evdeyim ama hastaneye gitmeden önce vajinamda ne ağrı ne acı yokdu çatı muayenesinden sonra çok canım yandı ve şuan aşrı ve açım var bu normal mi ve sonuçlarımın hiç birini vermediler ne (NST) nede ultrason görüntüsünü vermediler ilk gebeliğim olduğu için korkuyorum