Ezgidd Merhaba, sol tarafa doğru yatmak gerekiyormuş ama uyku sırasında sırt üstü veya sağ tarafa dönülebiliyor. Siz buna ne kadar dikkat ediyorsunuz?Sadece sol tarafta uyuyabilen var mı? Sağlıklı doğum yapan anneler hep solda mı uyudu acabaa :)
Dilekcnkn Ezgidd 27 haftalığım sırt üstü yatınca zaten nefes alamıyorum o yüzden sağ ve sol karışık yatıyorum ben 😊
Selin12- Ezgidd nasil rahat yaparsanız o şekilde uyuyun ben öyle yapıyorum zaten sırt üstü yaparsanız nefes almakta zorlanan bilirsiniz ama sağ ya da sol tarafa yatmakta sıkıntı yok bebek sol tarafta oksijen rahat gittiyormus oyuzden sol taraf yatın diyorlar ama ben pek beceremiyorum
SevincGancali Ezgidd merhabalar. Ben bu soruyu sormuştum doktoruma. Son aylarda dikkat edilmesi gerekiyormuş. İlk haftalarda pek pnemi yok. Ben 26.haftadayım. Sırt üstü yatamıyorum. Nefesim daralıyor. Önceleri en sevdiğim uyuma pozisyonuydu. Sol taraf üste yatıyorum. Amma her 1-2 saatte bir yönümü değişiyorum. Bir taraf üste sabaha kadar uyumak mümkün değil. Ağırlıktan dolayı o tarafım ağrımaya başlıyor.
Masal53 Ezgidd canım ben 9 ay boyunca sağ sol sırtüstü yattım çok şükür bi sıkıntı olmadı ❤️❤️ nasıl rahat ediyosan öyle yatmalısın en doğru yatış şekli öyledir
Suleasyaa İlk haftalarda zaten sıkıntı olmuyor ama ilerleyen dönemde siz isteseniz bile bebek izin vermiyor nefesiniz daralıyor mecbur sola yada sağa yatıyorsunuz 😊
Ezgidd SevincGancali Aynen bende dün hiç dönmemeye çalıştım sabah kadar uyuyamdim… Bugün dönüşümlü deneyim 😊🙏
Masal53 Ezgidd valla en doğrusu ne biliyo musun eğer bişey olacaksa sen 40 fırın ekmekde yesen her türlü tedbiri de alsan olur… Ha dünyaya geleceği varsa sen istersen hep hopla zıpla yine de dünyaya gelir
Ozgu_momy Ezgidd Uyku halinde ki pozisyon değişimlerinden siz sorumlu değilsiniz siz uykuya geçiş veya uyumadan yatış pozisyonlarınızı ayarlayın yeterli , bunu takıntı haline getirip kendiniz uyanıp yada eşiniz uyandırıp pozisyon değiştirmeye gerek yok