1nc1_tanem 16+4 haftalık hamileyim çogu kişi bu zamanlarda bebişi hissettigini söylüyor ben daha birsey hissetmedim ya da oldu ben anlamadım bilemiyorum 😊 sizler kaçıncı haftada hissettiniz ilk hareketini ve nasıl birseydi
Mlhameliha 1nc1_tanem benim bende iki üç defa pıt pıt şeklinde hissettim başkada olmadı 19 haftalık oldum hala net hissedemiyorum seninki çok erken daha 20 21 haftada hissediliyormuş
DemetF 1nc1_tanem ben 17+4 um tam anlamiyla bende hissetmedim.16 erken 22 ye kadar yolu var telaslanma
ahlasinannesi 1nc1_tanem canım ben ilk 17.haftada hissettim. Seyreme, karıncalanma kaşıntı gibi olmuştu bende🤍
Nkayserili90 1nc1_tanem ben tam 15 te hissettim elimi karnımda gezdiriyodum baktım elimin altında pıt pıt atıyo bişi ❤️❤️❤️ Elini karnında yavaşca gezdir hissettiğin yerde biraz bastır çok net alıcaksın🙏🏻🧿
1nc1_tanem Mlhameliha DemetF çoğunluk bu haftada hissettigini söylemiş sohbetlerde bir de kayınvalidem teyzelerim filan artık küçük küçük hareketlerini hissetmen lazım daha bir hareket yok mu diye sora sora ben de şaşırdım ne cevap verecegimi
Mlhameliha 1nc1_tanem banada herkes öyle diyor hareket olması lazım falan ama takma kimseyi geçen hafta doktordan geldim henüz hissetmezsin dedi birkça hafta daha geçince hissedersin deid yane normal doktordan dhaa iyi bilen yoktur belki ikinci gebelik daha net hissedilir o haftalarda ama ilk gebelik çok nadir az olur en net 20 21 dediğim gibi
DemetF 1nc1_tanem yok yok cnm sen millete bakma burda ben cok okudum 18 19.hfta duyamayan.ilk gebeliklerde biraz daha gec hissediyormussun ben 17 haftamin icindeyim bariz bisey hissetmedim hissetigim de hareket mi bilmiyorum ama bebegim saglikli ulturasyonda eli kolu oynuyordu :) saglik durumu iyiyse gec hissetmen normal
1nc1_tanem Mlhameliha sorular o kadar bunaltıyo ki neden hissetmiyorum acaba bir sorun mu var diye insanın kafasına yerlestiriyolar resmen Neyse ki icim rahatladı teşekkür ederim
Rosanna 1nc1_tanem evet ilk gebelik.ilklerde her zaman geç hissedilirmiş karın kası sağlam olduğu için.20 haftadan sonra hissediliyormuş
1nc1_tanem Nazlican1994 ahlasinannesi Nkayserili90 Ultrasonda kıpır kıpır hic durmuyodu ama hala hissetmedim demek ki daha erken ilk gebelik olmasından dolayı anlamamış da olabilirim 😊 etrafın soruları olmasa zaten kafam karısmazdı yeter ki bebiş sağlıklı olsun illa ki hissedecegim 😍
Nazlican1994 1nc1_tanem ilk hareketi 17. haftada bir kez hissettim sadece 20′ den sonra her gün net hareketleri hissetmeye başladım 😍