Merhaba kızlar iyi bayramlar.
Sali günü Allah nasip ederse sezeryan doğumum var ilk bebeğimle araları 18 ay olacak.İlk doğumumda doktor spinal anestezi dedi ama malesef bende tutmadı ve acıyı hissettim daha sonra hafif sedasyon verip uyuttuk dediler.Simdi bu doğumumu da uyumak istiyorum çünkü lokal anestezi bende hiç bı şekilde tutmadı
ama hep nedense uyanamama korkusu oluyor icimde var mı yakın zamanda genel anesteziyle yada sedasyonla sezeryan doğum yapan arkdslarim bana önerilerniz nelerdir