Kubra_baydar Kizlar 34haftadayim hangi haftadan sonra doğum olursa normal kabul edilir yani prematüre olmaz merak ediyorum yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler 🥰🥰
Kubra_baydar Ylmzhvv bende erken doğum olsun istemiyorum inşallah olmaz bebeğim zaten şimdilik kilo da almamış daha erken doğarsa kuveze feln girer diye korkuyorum
Esmente29 37 fen sonra normal sayılıyor öncesi prematüre sayılıyor canım ama ben 35 haftalık doğum yaptım 4 yıl önce çok şükür küvöze girmedi 2550 doğmuştu