Mila12 kaynanam korona oldu ona baktım sıcak suya limon sıktım şeker attım verdim. günde ıkı bardak çabuk iyileşti. ama ona sorsan koronayım ben der geçmedi der. 😂limonla suyu dene günde bir bardak ta yeter bide bizim buralara özgü bir turşu var lahana turşusu onun suyu iyi geliyor diyrolar kısaca ekşi olan herşey ama hamileisn dikatli tüket bazı gıdalari iyi araştır 💜💕