[silindi] Kizlar 18 haftalık hamileyim hiç hareket hissetmedim kilolu olduğumdan olabilir acele etmiyorum da bugün sabah kızım sol tarafımda ultrasonla falan hep oraya bakılıyor ve genelde o tarafa yatamiyorum sabah bir sertlik ağrı girdi taş gibi oldu sol kasık tarafım biraz konuştum ovaladim geçti çocuk hareket mi etti neden olmuştur ?
Ezgidd [silindi] 20. Haftaya kadar hissedebilirsin. Bende 17. Haftamdayım henüz bisey yok. Ilk gebeliklerde karın kasları sert olduğu için geç hissedilebiliyormus
mom073 [silindi] canim ben de 17+4 oldum arada igne batıp çıkıyor karnima ,hareket falan hissetmedim ,rahimde gerginlik hissi var azıcık uzun oturayım hemen vajinada da batma oluyor
Belacivciv Bilmiyorum ama üstte kalsın diye yorum yapıyorum, siz de posta sürekli yorum yaparsanız üstlerde kalır, gören olur
[silindi] Ezgidd biliyorum mevzu hissetmek değil o ağrı çocuk mu onu merak ettim ben baya şiddetli TDI 15 dkk geçmedi nerdeyse semsertti