diamond2635 Suzaaann lavinya,duru,idil,lavin kızım olursa ben gökçe koyacağım ama bunlar da içimde kalan isimler 😃
neslitolgaa Kızım olsaydı kesinlikle Meyra koymayı düşünüyordum hem anlamı güzel hemde şuan da herkesn koyduğu Lina liya gibi isimelrden farklı yalın bir isim😊 tabiki benim görüşüm