nvn-mutlu bizde 21+0 olduk. öğretmen olduğum için 2 temmuzdan beri evdeyim. Ama evde durmaya alışkın değilim. Sabahları kahvaltıdan sonra pilates ve zumba yapıp sonra nefes egzersiz leri yapıyorum. Sonra kitap okuyorum, dizi film izliyorum, yemek hazırlığı sonra akşam yemeği ve yürüyüş yapıyorum. Punch nakışı ile pano yapıyorum zaman geçiyor 😉