Elisammmbade 147-150 arası olan bebeğin kan akışı kalp atışı ile alakalı 14 20 dediğiniz de sancı ile olan kısım eğer sancı olan kısım 40 mmgnin üzerine çıkarsa sancınız var demektir ama altlardaysa sancı sayılmıyor çekilen 20 dk lık nst için en az 3 kere 70 üzeri olması lazım yoksa şiddetli sancı sayılmıyormuş bilgim bu kadar yanlış olabilir ama araştırdım biraz geçen nst ye bende girdim size de aktarayım istedim 😊