rosatue Hiç açılması olmadan 40 haftayı doldurup suni sancı ile normal doğumu başlatan var mı acaba? Çok merak ediyorum sonu sezaryen mi oluyor yoksa başarılı olduğu da oluyor mu?
Minnosunannesiii rosatue 42 ye kadar bekletiyor devlet hastanesi ondan sonra suni veriyor başarılı olan çok kişi var tabiki
btuban rosatue arkadaşımın kız kardeşinin açılması yoktu suyuda gelmemişti sadece nişanı gelmişti 38. haftasında suni sancı ile normal doğumu yapıldı
Shnern rosatue ben 41 haftada devlette ssifir açılma ve silinme ile suni sanciyi 3 gün alarak doğum yaptım
rosatue Minnosunannesiii ben 40tan sonrası için endişe ediyorum bebeğin mekonyum yutma ihtimalinden dolayı. Devlette sanırım belirli bir saat suni sancı almadan sezaryen kararı da verilmiyor
Gul76 Minnosunannesiii aynen benim acilmam yok 41+2yim 42ye kadar bekliycem hic acilmam yok artik suni sanciyla basliycaklar oldu oldu olmadi sezeryan olcak
rosatue Havvanur42 benimki doğrudan öyle demedi ama açılmam olmadığı için sonraki muayenede yeniden bakalım doğum şekline ona göre karar verelim kendini normale şartlama dedi. Sanırım benim doktorum da açılma olmadan suni sancıya çok sıcak bakmıyor
Minnosunannesiii rosatue 3 gün bekleyeceksin dediler bana bende dayanamadım özele gidip sezeryan oldum
Havvanur42 rosatue kaç haftaliksiniz. Ben 40+4 dün gittim sancı açılma yoktu doktorum cuma günü gel bidaha bakalım konuşalım dedi. Bende sordum suni sanciyi açılma olması lazım dedi. Ben yinede 42ye kadar beklemek istiyorum ama ne olacak bakalım
rosatue Havvanur42 henüz 38+0ım haftada 1 gidiyorum. Açılma olmama ihtimalini pek bilmiyordum, olmayınca öğrenmiş oldum 😅 40 hafta dolunca süreç nasıl ilerliyor? Kontrol sıklığı artıyor mu?
rosatue btuban Aa o da enteresanmış. Sadece nişan geldiğinde doğum başlamıyor diye biliyorum. Farklı bir durumu mu vardı acaba
btuban rosatue evet bende öyle biliyorum, hatta benim doktorum nişan gelirse hastahaneye gelmene gerek yok diyor. O hastahaneye gitmiş kendi doktoru yokmuş muayene eden doktor suyu kendisi patlatmış sonrada açılmayı beklemişler çok yorucu olmuş süreç.
rosatue Minnosunannesiii iyi yapmışsınız 😅 40 olunca doktorum bir şeyler denemeyi tavsiye ederse deneyip olmazsa sezaryene dönmeyi düşünüyorum ben de. İki türlü de sonuç güzel nasıl olsa 😊
ysmn_kck17 rosatue Arkadaşım benim 35+5 de suyum geldi . Sancım da yokti acilmamda yoktu . 35+6 sabah 6 da suni sancı almaya başladım . Çok şükür acilmam hızlı ilerledi 2 buçukta kızımı kucağıma aldım . Senin haftan dolmus zaten bence daha kolay ilerler.
Mercimek26 Ben tansiyon kaynaklı hiç açılma nişan sancı olmadan suniyle doğum yaptım. Totelde 3.5 saat sancı sonrası bebeğim kollarımdaydı.
ysmn_kck17 Busra333 4 cm den sonra epidurel aldım kuzum . Normal sanciye benzemiyor daha ağır ağrılı oluyor
Mercimek26 Akşam 7 de alttan fitil olarak verdiler. 1de sancım başladı evet biraz zorladı beni ama hızlı ilerledi. 4.25tede doğum oldu. Doğum sonrası hepsini unutuyosunuz zaten ☺️