Zynpxx Gebelikten önce prolaktini yüksek olup ilaç kullanan var mı? Hamile kaldıktan sonra zaten prolaktin yüksek olacağı için ilaç kullanımı gerekli mi?
-Papatya33 Hamile kalmadan önce yükselmişti baya. O ara cok yedigim seyleri kestim cünkü daha önce öyle bir sorunum yoktu. İlac kullanmadım. Yediklerimi kesince düştü cok sükğr
Zynpxx -Papatya33 ben 6 yıldır tedavi görüyordum olması gerken değere hiç düşmedi hamile kalmadan hemen öncede 59 çıkmıştı. Sonra kestim ilacı olduğum şehirde de endokrin doktoru yok gidemiyorum da