Heyecandan ölecek gibiyim 37+4 olduk ama gelişimimiz neredeyse 2 hafta önden gidiyor ha geldi ha gelecek diye bekliyorum ağrılarım çok fazla yalancı sancılar başladı aceba bunlar yalansa gerçeği nasıl olcak doğuma uygulamaya göre 18 gün kaldı ama çok sabırsızim bi an önce sağlıkla kucagima alip öpmek koklamak istiyorum pofuduk kızımı 🙈🙏♥️🌸🤰🏻