Cerikianneoluyor Canım happy mom anneleri.. Haftamdayım 2-3 gündür kıvamlı beyaz akıntım var ve vajinal ağrılarım var. Doktorum suyumun normal olduğunu rahim ağzının da kapalı olduğunu söylemişti geçen hafta. Önceden böyle şeyler yaşayanlar var mı 🙄 ilk gebeliğim olduğu için tecrübeli birinin bilgisine ihtiyacım var.
[silindi] Cerikianneoluyor 32 haftaligim hemen hemen hergun yasiyorum normal akintilar cnm korkma olur ara ara
Hellobaby2 Cerikianneoluyor son ayda vajinal akıntı artıyor normal canım. Tavsiyem günlük ped kullan akıntını takip et
Buseninannesi_21 Cerikianneoluyor Bende 35′im vajinamda yanlarda agri ve sızı oluyor. Nedenini bilmiyorum.
[silindi] Cerikianneoluyor Pıhtı gibi mi normal mi bende az önce gelmiş pıhtı gibi korktum mantardir diye 😐🙄
Cerikianneoluyor Buseninannesi_21 böyle sanki reglin ilk günüymüş de bütün gün ayakta durmuşsun gibi aşağı çekilme gibi bir sızı mı 🙄
Aylinsemih Buseninannesi_21 bende de oluyor doktora gore normal ama bana gore değil yürümeyi bile etkiliyor
Buseninannesi_21 Cerikianneoluyor Benimki daha çok çok hareket edersem oluyo ya da sabah kalkinca oluyo yanlara dokununca acıyo biraz.
Mehdisram Oluyor canım benimde hafif beyazımsı geliyor genelde 35 haftayum yarın genelde yaşıyorum 2-3 günde bir
Aylinsemih Cerikianneoluyor bende de oluyor normalde akintim var ama bu haftalarda krem gibi geliyor doktora gore normal
Cerikianneoluyor Aylinsemih 2 3 gündür kıvamı yoğunlaştı benim de. Demekki normali bu herkeste aynıysa 😁
Huzurmelegim_28 Cerikianneoluyor normal akıntı doğurana olucak benim en baştan beri varr hala devam ediyor 36+5 oldum
Cerikianneoluyor Huzurmelegim_28 benim akıntı problemim kızlıktan beri süregelen bir şey o yüzden hamilelikte ekstra olarak sadece kıvamı arttı
3MelekAnnesi3 Cerikianneoluyor tam acmak istedigim post olmus benimde aynı canım 34 haftalya gircem asırı yogun kıvamlı akıntı gelmeye basladı inşallah normaldir
Pelinbyrktrlr Cerikianneoluyor Bende de var canım ya sanki şişmiş gibi böyle vajinam ağrıyor… Enfeksiyon da yok doktora gittim. Demek ki bu haftalarda olabiliyor
Cerikianneoluyor Pelinbyrktrlr hem şişmiş gibi hem yanlardan çekiştiriyorlar gibi. Ayakta durdukça sızısı artıyor. Doktor yarım saat yürüyüş diyor ama 5 dk zor yürüyorum