DCAbr 17.haftadayım bende senin gibiyim gaz olduğu gibi aynı zamanda şişkinliğimde var su iç dediler ama daha beter şiştim ben normaldede.şişmeye müsaittim gebelik tuzu biberi oldu.. cuma kontrolüm var doktoruma soracağım karnım göbekmi gazmı bebekmi çözemiyoruz