Pembepanterr Damlakrdg 26 temmuz bakalım bekliyorum bugün erken gebelik testi yaptım sırf sabırsızlıktan çok ince bir çizgi var gibiydi ama en doğrusu adeti beklemek 2. düşünüyoruz rabbim nasip ederse bakalım 😊
CaglaG Kızlar belirti falan var mı sizde? Benim bi kaç gündür midem yanıyor sağ kasığımda da ara ara batma oluyor bu belirti mi🤷🏻♀️
Damlakrdg CaglaG benimde mide bulantim bas donmem ve kasik agrim var canim umarim adet olmayiz 3gunum kaldi bakalim nasip sende varmi belirti
Pembepanterr Zeyna27 Amin balım ❤️,hepimiz inşaAllah sizin sonucunuz çıktı mı acaba test yaptınız mı 🌸
Zeyna27 Pembepanterr 11. Gün sonradan çıkan bi çizgi oldu fakat ben çatlatma iğnesi oldum belli değil şuan hiçbir belirti yok 12 zgün bitmek üzere
Zeyna27 Pembepanterr ne bileyim ilk hamileliğim 20. Haftada erken doğumla bebeğimi kaybettim o zaman belirti az az olmuştu yumurtlamadan 16 gün sonra testte görmüştüm şıan klomen ve çatlatma iğnesi oldum 2. Denemem
Pembepanterr Zeyna27 İnşaAllah bu testlerin sonucunuda pozitif alır aynı zamanda sağlıkla zamanında doğurup kucağınıza alırsınız balım rabbim isteyen herkese evlat versin o hissi tattırsın ❤️ Dualarımdasınız ❤️