A_C_04 hayırlı olsun. Bende ikimci bebeğimi öğrendiğim de kabullenmek zor gibi oldu ama mecbur olduğunu biliyorsun. Birde tek basıma büyütüyorum oğlum 2 yasına girince kızım doğacak şuan 28 haftalık hamileyim. Ama sonra alıştım iyi de oldu diyorum ikisi bir büyüyecek. Oğlum tek basına cok sıkılıyor ona bir arkadaş gelmiş olacak. Şuan sabırsızlıkla kızımı bekliyorum 🤗 biz yaparız bakarız büyütürüz zor olacak ama güzel olacak böyle düşün 🙋♀️🌼🧚♀️🤗