Sumeyyeee yıl olmuş 2021 siz hala aşının önemini anlamadınız mı gerçekten? bu aşılar gereksiz olsaydı , doktorlar kendilerine ya da ailelerine de yaptırmazlardı. lütfen artık insanlık olarak şu tabularımızı yenelim ve aşının önemini idrak edelim. aşı hayat kurtarır.
doktorunuz covid aşısı ile ilgili yaptırma daha belli değil diyorsa bence siz o doktordan şüphe edin. Türkiyede bütün doktorlar hemşireler cahil o halde, covid aşısını koşa koşa yaptırdıkları için.. Ne diyeyim doktorun da cahili oluyormuş demekki.