DuyguMurat Merhabalar.. 24+2 deyım.. bel ağrısı ve karın ağrısı normal mi acaba ? Dün sanırım uyurken ceryanda kaldım oda yapmıs olabilir ama sabahtan beri agrım var normsl mi bu haftalarda ? Birde çalışıyorum suanda dınlensmedıgım içinde olabilir :(
Esracim DuyguMurat benim sağ kasigimda ağrıyordu 22 de doktora gittim ilerleyen haftalarda bel ağrın da olacak demişti.ama ağrın eğer adet ağrısı gibiydi doktora danış derim
DuyguMurat Esracim aslında tam adet agrısı gıbıde degıl bole hazımsızlık gıbı ama bel agrısıyla brlikte sabahtan beri de gecmeyınce bende sizlere danışmak istedım..