37+5 de gece saat bir buçuk gibi ilişki yaşadık eşimle. Sonra sancılarım olmaya başladı ama ilişkiden sonra olur ya odur dedim. Ama baktım değişik geliyor . Bu ikinci gebeliğim ama ilk gebeliğimde direk suni aldığım için normal doğum sancısı nasıldır bilmiyordum. Herneyse geldim direk açıklığıma baktılar 4 cm. Sancım ilerliyor frlan ebem squat yaptırdı yarım saat sonra beş santim oldu . Suyumu patlatmak istedi epidural almadan asla patlatmam diye bağırarak ağladım ebe de neye uğradığını şaşırdı biraz atıştık felan tabiki benim dediğim oldu gittik biraz sonra epidural takıldı suyumu patlattı açıklığıma baktı yedi cm olmustu. Beni sıcak duşa aldı eşim belime kartıma frlan tuttu hep ama ilkdeki sancılarım dayanılmıcak gibi değildi epiduralden sonra sıcak duşta tam açıklık oldu ama çok kötü sancılar hissettim. Yani epiduralin hiç bir etkisi olmadı bende.. zaten on beş dakka duşta kaldım çok kötü sancılar oldu ben dedim kaka yapasım geldi ıkınmak istiyorum ağar topar doğum haneye alındım çatala çıktım ve bir, ikinci ıkınmamda hop bebek doğdu ben şok.. ilk doğumum felaket zordu çatalda bir saat kalmıştım bu nasılı doğdu anlamadım. Yani doğum hikayem çok güzel aslında asla kolay değildi ama suni sancılı doğumuma kıyaslarsak çok daha kolaydı. Bide epidural etkisini gösterseydi daha iyi olucaktı ama dediğim gibi en büyük sancıyı on beş dakika çektim.. böyle işte kızım yanımda şuan da 3.150 gram 52 cm boyu ❤️ Bu süreçte eşim hep yanımdaydı dualar okudu masajlar yaptı öptü sevdi Rabbim ondan razı olsun 🥰 şifa geldi elleri o an…