Nesi57 bana 20 gün önce bebeğin 1 aydır gelişimi durmuş karın bölgesi gelişmemiş deyip riskli gebeliğe gönderdiler orasida aynısını dedi burada kontrol olacaksın artık dediler tabi o 1 hafta kafayı yedim çünkü 1 ay geri demek ne demek. Bir hafta snr tekrar gittiğimde doktor değişmiş doktor dedi ki senin bebeğinin herşeyi gayet uyumlu gerilik filan yok dedi bunu diyen doktor nasıl bi doktor ki merak ettim dedi canım sıkma canını birşey çıkmaz Allah ’ın izni ile sadece bizi korkuttuklari ile kalıyorlar. Kendini çok yorduysan ondan olabilir.