teachervera Kızlar geçen cuma acil sezeryana alındım 37.haftada. Mecburen jilet kullanmak zorunda kaldım. Yarın doktor kontrolüm var biraz çıkmış nasıl alabilirim jilet kullansam enfeksiyon olur diye cesaret edemem
Bircen_12 teachervera merhaba veetin tüy dökücü kremini kullanabilirsiniz sanki ama en mantıklısıda az ise jilet🤷🏼♀️ Bu arada size yazıcaktım özelden nerden yazacağımı bulamadım
rosatue teachervera daha önce kullanılmamış yeni jilet başlığı kullanırsanız enfeksiyon ihtimali olmaz
[silindi] teachervera hic biseu olmaz cnm gonul rahatliyla kullanabilirsin tuy dokucu vs seylerden enfeksiyon kaparsin asil sezeryan oldugundan agda olmaz jilet mantikli
teachervera Bircen_12 Eski eşimden dolayı sosyal medyada kullanmıyorum canım. Bir kere açmıştım kırdırmştı hesabımı.