Li-na
Hayır hiç zorlanmadım. Acı eşiğim yüksektir, 8 cme kadar evde kaldım, bana hastaneye gideceğin zaman anlarsın zaten o ağrıyla duramazsın demişlerdi 🤷🏼♀️Komşum git nolur nolmaz dediği için gittim acile. Hastanede 15 dk suni taktılar hızlandırmak için, 10 cm açıklıkla doğumhanede kesin beni yanlış muayene etti ebe, odaya gönderecekler geri şimdi diye gülüyordum içimden. Ne ıkınma hissi geldi, ne sancı ne tuvalet hissi 🤦🏼♀️ Doktor gelip kesi attı, ebeler karnıma bastırdı hop bebeğim çıkıverdi. Suyumla birlikte çıktı bebeğim, belki ondan öyle olmuştur çünkü benim doğum hikayelerini dinlediğim okuduğum insanların hepsi suyu geldikten sonra sancının çok arttığını yazmışlar. Çok şükür benim direkt bebekle çıktı, doktor bile ebeye neden patlatmadınız suyu falan dedi her yer batınca 😅 Siz hiç korkmayın gönlünüzü ferah tutun, illa zor ve acılı olacak diye bir şey yok. Bana da çok korku hikayeleri anlatmışlardı ama hiç korkup kendimi sıkmadım ben akışına bıraktım, 40+6da 3860 doğurdum oğlumu, hem de evde saçımı düzleştirip döner ekmek yiyip gittim 8 cm açıklıkla, hem de 157 boyunda minyonum, 64 kilo doğuma girdim, böyle de doğum mu olur yahu.😂 İnşallah sizin de çok kolay olur doğumunuz ❤️