Merhaba arkadaşlar, ben 18hafta+3 günlük hamileyim🍓 İlk gebeliğim ve daha bebek hareketi falan hiss edemiyorum. Yani ayrıca nasıl hiss edilir emin değilim. Bazen içimden bir şey kaçar gibi üst-üste saniyelik bir şey hiss ediyorum. Ama öylemi oluyor, ya da bağırsak hareketimi bilemiyorum. Tam olarak ne zaman hiss ettiğimde artık bebek hareketi olduğuna emin olucam? Hiss etmemem ya da algılayamam normal mi? 🥺💕