191015 Gebeliğimden sonra kalçamda Basur ve çatlaklık oluştu krem ve fitil kullandım ama bi faydası olmadı canım çok ağrıyor oturup kalkamıyorum uzanmıyorum bile etimi parçalıyorlar sanki 37 haftalık hamileyim bilgisi olan yardımcı olabilir mi lütfen
ebru23 191015 yani hic bi fikrim yok tekrar bi gidin doktorunuza dogum sonrasi gecebilecek bisey mi yoksa islem mi yapilmasi lazk.
191015 ebru23 1 taneydi 3 tane oldu şuan sadece ilaç tedavisi demişti doktor genel cerraha gitmiştim ama geçmiyor daha çok ağrıyo
Melamial Basur yüzünden sezeryana alınanlar var bence doktorunuzla genel cerrahi sonuçlarını paylaşıp onay alın. Patlama durumunda sezeryan dikişlerinden daha kötü bir hal alıyormuş. Bende de aynı problem var ilerleyen haftalarda tekrar görüşücez doktorumla