aysun86_ İyi bayramlar herkese🙏🏻🌸24+2 yim dünden beri kahverengi akıntım gelmeye başladı bebeğimi hissediyorum çok şükür ama korkuyorum da yolculuk yaptım 2 saat kadar alakası olabilir mi bu durumu yaşayan anneler beni aydınlatırsanız çok mutlu olurum🙏🏻
Seda_nrr aysun86_ doktora görünmeniz lazım bendede olmuştu o haftada içten açılma ve rahimde kısalma çıktı fitil başlamıştı doktorum
greybrde aysun86_ bende 24+2 erken doğum riskim varmış geçen hafta öğrendim bol bol dinlen yat çokca sıvı tüket dedi doktor kahve rengi alıntı ve kanamada belirtiler arasında ihmal etmeyin
aysun86_ Deletedmom93428 sıvı değilse sıkıntı değil demişti doktorum daha önce şuanda da doktorum burada değil 2 gün kadar aralıklarla gelmesi normalmiş eğer devam ederse gideceğim çok sağol🙏🏻
aysun86_ greybrde bu kadar erken haftalarda erken doğum riski olabiliyormu ay daha suan panikledim su cok içerim evet ama sanırım dinlenmem şart oldu cok sağol🙏🏻