Suzaaann canim benim de suyum az di 5 aylıkken alacaklardı devlette ölü bizim icin yasamaz demişlerdi bende ozele gittim havuc suyu ic dedi hergun bi bardak bide igne vermişti cok şükür onun sayesinde 36 haftadayız sizde havuc suyu icin cok ise yariyo.. insallah duzelir 🤲😊😊