Edasaricayir Merhaba hamiş anneler 😊 benim bi sorun olcaktı.. rahmim kalp şeklindeymiş evliyim 2.ayda hamile kaldım.. şuam 2 aylık hamileyim.. rahmi kalp şeklinde olan veya bu durumda zorluk yaşayan varsa beni bilgilendirebilir miii