ikibebelihayatt Onca olay yaşadım son günlerde dün artık 22 aylık kızıma kavuştum dedim artık küçük kızın isminide ben koyucam mecbur oturdum düşündüm ve İlke Dua ismine karar verdim🥰 Sizce nasıl🥰 Ablasının ismi Sare Duru, İlke Dua çok uyumlu olucak🥰🥰🥰
2melekannesi_ ikibebelihayatt dua ismi benim de hayalim çok hoşuma gidiyor ama ilke tuhaf geldi bana biraz, serra dua olabilir mesela sare ile de uyumlu 🌸
Seminn ikibebelihayatt Dua ismine bayılıyorum daha nişanlıydım kızım olursa koyacaktım kuzenim kızına koydu 🥴 şimdi hamileyim kızımın ismi de Nil olacak allahın izniyle