Merhabalar kızlar doktor bana vitamin yazdı ama eczaneye gittiğimizde bu ilaçları özel hastane yazdığı için reçeteye 1 milyar 85 lira dedi eşim sgk karşılamıyor mu deyince hayır cevabını aldık 😞 Öylece çıktık eczaneden sorum şu? Hastanede kadın doğumcuda tanıdığımız var ondan rica etsem tüp bebek için reçeteye doktorumun yazdığı ilaçları yadırsam olur mu? Durumumuz iyi değil , devlet hastanesinde yazdıran oldu mu vitaminleri ?