greybrde Kahverengi südyenler imkansız olmuyor bana 4. Ayından beridir 😧 büyük beden südyan aldım 4 tane emzirme sütyenleri gibi ama emzirme südyeni değil aşt çamaşırlarımda oluyor şimdilik 🤣
MerveAkkk Kahverengi ben pentiden yüksek bel XL 6tane aldım 2 aydır onları kullanıyorum eskiler hiç olmuyor
DemetF Kahverengi valla ben ic camasiri giyinmekten nefret ediyorum siskolastim goguslerim buyudu gobegim ole ne kadar bol da giysem oc camasiri kesiyor beni terletiyor daha cok.Bol elbise altina tayt giyiyorum birde goguslerimin uclari belli olursa gogus ucu takiyorum daha en rahati
besthecix giyim tarziniza gore degismekle beraber modal veya pamuklu kumastan lohusa kulotlari tavsiye ederim, ben en cok onlarda rahat ettim katlandi, sikti derdi yok 😅