Barlas_mom 37 haftama kadar Dicle memorial de ÇETİN ÖCAL a muayene oldum aşırı ilgili bilgili hassas her konuda aydınlatırdı.kontrol ücretsiz olduğu için bebeği görmek isterseniz gelebilirsiniz dyordu. Cinsiyeti 12.haftada söyledi ama kendisi ayrıldı
Ali Emre tahaoğlu na yönlendirdi kendisine birkez muayene olabildim. Sancım başlayınca ikinci görüşmemiz doğum için oldu. 220 tl ücreti vardı. 3300 e ise doğumum oldu. Kendisine gidenler memnun. Bende memnun kaldım hem dr dan hem hastaneden