ikizannesi24 Prensmmmm benimkilerde biri 1550 biri 1605 gram doğdu 30 gün oldu hala küvezdeler emme refleksi gelişsin diye bekliyoruz canım şuan
Prensmmmm ikizannesi24 şuanda sabcı hissetmiyorum nstde 50 60 ları görüyo nasıl hissetmiyosun diyorlar
ikizannesi24 Prensmmmm olabilir canım acı eşiğin yüksektir belki bizimkilerden birinin kalp atışı kötüye gidiyordu artık bir de 3 cm açılmam olmuştu o yüzden sezeryana aldılar hemen
Prensmmmm ikizannesi24 anladım canım doktor sancımın hafiflediğini yarın 2. Doz ciğer geliştiriciden sonra eve yollayacağını söyledi
ikizannesi24 Prensmmmm iyi bari canım eve gidince de yat sürekli yorma kendini inşallah durur bebişler haftalarını doldurana kadar ☺️
nesrin8989 Prensmmmm Sizin adınıza çok sevindim. Haftalarımız aynı aşağı yukarı sanırım. Zamanında gelsinler inşallah 😂
Afrartis Prensmmmm ben 26.haftada benzer sıkıntıları yaşadım. 35in içindeyiz, şükür kıpır kıpırlar içerde :) proluton ve progestan kullandım devamlı. Şimdi prolutonu bıraktım progestana devam