aslihanardihan 35+2 haftalığım saçlarım baya kötü olmaya başladı gürleşti ve sarı ombre saçım dip boyası 9-10 aydır yapmıyorum biraz saçımı kestirip saçımı boyatmamın bi zararı olur mu acaba