Ssezen12 canim evet cok aciktigi icin oyle iciyor. Aglar diye uzulme topuklarini sık sırtına sert dokun ama okşar gibi değil. Mecbur uyandırıcaksın hani kusunca baş aşağı tutuyoruz ya öyle tutup sırtını sert şekilde dürtükle uyandır gerekirde yarım saat uğraşıyorum ben pes etme çünkü bunlar ufacık3 saati en fazla geçmeli 2 beslenme arası. Bi de bunlar uykuda da emiyor mamasını da uyuklarken alır ağzına değdirsen dene öyle de