Hep bu postu yazmak nasip olur mu diye düşünürdüm çok şükür bana da nasip oldu 🙏Fazla heyecanlı olmam sebebi ile normal Doğuma uygun değilsin dedi doktorum tansiyonum da oynamalar oluyordu çünkü
16.07.2021 de sabahtan Doğuma alacağını söyledi ve sabah 06:30 da hastanedeydim,sondam takıldı(hafif bir yanma hissediyorsunuz sadece korkulacak hiçbir şey yok) damar yolum açıldı ve 07:50 de ameliyathaneye çıktım,çok ilgili bir ekipti hep sohbet ettiler,iğnem yapılırken korkarım diyordum ama hissetmiyorsunuz bile.Hemen uyuşmaya başladım zaten bir sıcaklık hissediyorsunuz kalçadan aşağıya doğru
işlemler o kadar çabuk oldu ki ne ara başladılar anlamadım,şimdi bebeğin çıkıyor dediler ve o ağlama sesi ile dünyam değişti sanki allahım böyle bir mutluluk yok,yanağıma koyduklarında hüngür hüngür ağladım.Toplamda bütün yapılanlar en fazla 30 dk sürüyor,odaya indiğimde kum torbası koyuldu uyuşuk olduğunuz için anlamıyorsunuz ağırlığı,sürekli su içtim daha çabuk uyuşukluk geçmesi için,uyuşukluk geçince ilk yürümeyi yapıp gazınızıda çıkardığınız da işin %90 ı bitiyor.Kalan zorluğu ara ara yanma oluyor dikişlerde ama dayanılmayacak gibi değil.Bugün 6.günümüz meleğimle,tabiki ara ara lohusalık durumlarını yaşıyorum ama emin olun her şeye bedel 💖 Biraz uzun olmuş olabilir hakkınızı helal edin,sormak istediğiniz sorular varsa cevaplarım seve seve ☺️