mom076 Selam kızlar henüz gebeliğimin başındayım 11+6 olduk. Bir sorun olmazsa çok korkuyorum ama yinede normal doğum istiyorum. Doğumdan sonra korse kullanan oldu mu önerebileceğiniz her hangi bir marka yada korse türü var mı acaba
BusraUras mom076 2korsem var. Biri kilot korse diğeri belden sıkmalı. Yerine göre ikisinide kullanıyorum. Kilot korseyi pentiden. Belden sıkmayı ebebekten aldım. Ama siz önce bir yağlanın kremlenin. Çatlaklarınız oluşmasın. Korse kolay iş 😊
gulsahalp Genellikle yağ krem sorarlar😂 bence de bi yağlan, suyunu iç, beslen güzelce, doğur korse en son iş 😁
mom076 BusraUras tuz çok kullanmıyorum zaten su içiyorum çok şükür ilik haftalar çok kötü geçti 3 kilo verdim ondan oldu galiba
BusraUras mom076 olabilir. Bende hiç tuz kullanmazdım kullanmıyorum sanıyordum meğersem kullanıyormuşum. Gizli tuz. Yediğimiz zeytin ve peynirde bolca var. Onları su da bekletip iyice yıkayıp öyle yemek lazımmış.
mom076 BusraUras valla o kadarınada dikkat etmiyorum çünkü zaten tatlı yiyemiyorum en azından onları tüketebiliyorum tansiyonum düşüyor sürekli onlarıda kullanmazsam yerden hiç kalkamam heralde