Yesil-Tuba depsizoo ahaha al benden de o kadar 😄 ilk gebeliğim, umut fakirin ekmeği misali biraz bence 😁
Sureyyakaraca depsizoo Bende ilk doğumumda öyle diyodum 😊 ama kişiden kişiye değişir kimileri eski haline dönüyo anında ben 10 kilo verdim +12 kilo vermem gerekiyordu ama velakin hamileyim yine😊 Umudum ikinciden sonra 🤩
Huzurmelegim_28 depsizoo keşke bianda dönse herşey eski haline doğunca bebişler zaten varmış gibi olsa🤷♀️🤦♀️🧚♀️🤯👼