Bustagur 12+1 haftalık hamileyim. Ve 2/3 saatte bir midem kazınıyor. Sizlerde de oluyor mu anneler 🙈 çok doysam da yeniden acıkıyorum 🤦🏻♀️
Ebrulikiz Bustagur bende aynı hiç doymuyorum mide bulantısı ile kazınma arasında bir haldeyim halsizlik sersemlikde ayrı bir sorun