merhaba ben 34. haftama girdim bugun alışverişe cıkacagım dogumda kendim için ama suan Large bedenim ben doğuma kadar XL olurum peki ben hastanede dogum yaptıgımda hangi bedene göre alısverl yapmalıyım açıkcası 2 gün giyip üstüme olmayıp büyük gelsin istemiyorum en azından evse lohusalıkta giyeyim dogum yapınca biraxcık göbek falan gidiyomu bazıları diyoki su anki haline göre al göbek inip ödem gidince 8 aylık halin gibi oluyosun bilemiyorum