Rukenkumsal ilk 5 ay bende içmedim sonra günde bir tane içtim şuan 35+4 olduk en fazla 3 tane içtiğim gün oluyor sorma kendi kendime sinir oluyorum yenik düştüğüm İçin vicdan azabı çekiyorumm doğduğunda içerim diyordum ama araştırdım sütten hemen geçiyormuş o yüzden emzirme döneminde inşallah içmem diye dua ediyorum.