Eymnnn merhaba 😃 bende 39+2 deyim geçen hafta doktora gittiğimde ne açılma ne de sancı vardı. Pazartesi 40 haftalık olacağız inşallah, gün dolduğu için doktor almak istiyor ama sezaryen istemiyorum. Suni sancı ile normal doğum yapmayı düşünüyorum. Siz suni sancıyı nasıl cektiniz çok ağrılı mı ? Tavsiye eder misiniz? Yoksa direk sezaryen mı olmalıyım ?