Babymoomy doktoruna söyle diş için izin kagıdı alıp o agrıyan dişini yaptırabilirsin ben öyle yapmıştım ileri zamanda dahada kötü oluyor çünkü en azndan ilaç kullanmazsın yani her şekilde diş yaptırmaya izin var ilk 3 ayı geçtikden sonra. Enfeksiyon varsa dişte cok daha kötü 🙏🏼 Vallahi hep derim en ağır olan acı diş acısı inş çözüm bulursunuz