Oykum_06 Ben 38 haftalık hamileyim aynı sizin gibi 2 gündür adet sancısı çekiyorum belime ara ara kramp giriyor o da ayaklarıma vuruyor. Doktorumla görüştüm sancılar düzensizse ve bebek hareketliyse herhangi bir problem olmadığını söyledi bebek hareketlerini ve sancıların ne sıklıkla geldiğini takip edin isterseniz.