iremem Nigli123-35 belirsizlikten çıldıran bi benim sanıyordum 🤦🏼♀️ 27sinde kontrole gidicem nolucak ne söylicek çatlıyorum zaman geçmiyor 37+1 bu arada ne göbek aşağı düşmesi var ne bişi 😁
Nigli123-35 iremem valla al bende de o kadar 😊 aslinda bebegin anne karninda 1 gün kalmasi bile 1 aya es degermis ama artik safak sıkıstırıyo bizleri 😊😍 ozledik yavrularimizi 😍
Kubra2012 Ssureyyatulu aynen öyle yarın kontrole gidecem 28 ine kadar süresi var inşallaj kendi gelir
Rmsk Nigli123-35 bende 1 haftadır 2cm açılmayla duruyorum ilk duyunca telaslanskm gelcek zannettim ama tık yok :) 37+5 iz sanırım anasının doğum gününü bekliyor
Minikannebsr Ssureyyatulu 37+1 olduk olabildiğince çok hareket etmeye çalışıyorum ayaklarım davul gibi şişiyor hanımefendi içerde zıplıyo. Özel bölgemin ön tarafında dünden beri hafif bir baskı hissediyorum akşamları sizde yaşadınızmı böyle birşey.
Nigli123-35 Minikannebsr genel anlamda ayniyiz ama ozel bolgeme baskı sislik olayini hissetmeiyorum ben 😊